هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

هزینه پارکینگ فرودگاه در 1402 چند است؟

یکی از دغدغه‌هایی که پیش از سفر به ذهن‌مان می‌رسد این است که برای رفتن به فرودگاه با اتومبیل شخصی‌مان برویم یا از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنیم. اگر کاهش هزینه‌های سفر برای شما مهم است، حتما هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی را بخوانید.

هزینه‌ پارکینگ فرودگاه مهرآباد

شاید در سال‌های گذشته، همراه بردن اتومبیل شخصی به فرودگاه‌ها بسیار منطقی و به‌صرفه به نظر می‌رسید؛ اما با تغییراتی که طی سال‌های اخیر در هزینه پارکینگ‌ها به وجود آمده، باید با تردید بیشتری به این موضوع نگاه کرد.

هزینه پارکینگ فرودگاهبنا بر اطلاع‌رسانی فرودگاه مهرآباد، اگر توقف در این پارکینگ ساعتی باشد (مثلاً یکی از نزدیکان مسافر را به فرودگاه برساند و پس از ساعتی بازگردد) و این توقف به ۲۴ ساعت نرسد، تنها باید هزینه ورودی فرودگاه را پرداخت کنید. اگر مدت حضورتان در فرودگاه چندان طولانی نباشد، هزینه دیگری از شما دریافت نمی‌شود.

برای ۲۴ ساعت توقف در این پارکینگ هم باید قیمت دیگری بدهید که این‌جا می‌گذاریم. (قیمت‌ها برای بهار ۱۴۰۲ است)

پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد – ۱ و ۲ و ۴
هزینه ورودی ۷ هزار تومان
توقف هر ساعت از ۱ تا ۱۵ ساعت ۲۵۰۰ تومان
شبانه‌روزی (توقف از ۱۵ تا ۲۴ ساعت) ۵۳ هزار تومان
شبانه‌روزی (بعد از ۲ شبانه‌روز) ۵۹ هزار تومان
شبانه‌روزی (بعد از ۴ شبانه‌روز) ۶۴ هزار تومان

هزینه تاکسی‌های اینترنتی تا فرودگاه مهرآباد

باید ببینیم هزینه رفتن به فرودگاه مهرآباد با تاکسی‌های اینترنتی چه قدر تمام می‌شود. این که شما از کدام نقطه شهر به فرودگاه مهرآباد می‌روید یا چه ساعتی قصد رفتن دارید، در هزینه تاکسی‌های اینترنتی تاثیر دارد.

معمولا صبح بین ساعت ۷ تا ۹ و عصر بین ساعت ۱۷ تا ۲۰ ساعت‌های پرترافیکی در تهران هستند و هزینه سفر با تاکسی‌های اینترنتی در این زمان‌ها کمی بیشتر از حالت عادی است. حالا چند راه پیش روی شما هست.

هزینه پارکینگ فرودگاهاگر زمان کافی دارید، می‌توانید کمی زودتر از ساعت پروازتان به فرودگاه بیایید تا به شلوغی نخورید؛ همچنین اگر هزینه برایتان مهم است، روی متروی تهران ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد را پیدا کنید و با کمترین هزینه به فرودگاه بروید.

آدرس فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهر آباد در بخش غربی تهران واقع شده است. کافی است بعد از میدان آزادی، اتوبان لشگری را به سمت غرب بروید. در لاین چپ بمانید چون کمی جلوتر تابلوی دور زدن و همچنین تابلوی فرودگاه را خواهید دید. بعد از دور زدن، کمی در لشگری رو به شرق بیایید تا تابلوی بزرگ فرودگاه مهرآباد را ببینید.  آدرس فرودگاه مهرآباد روی گوگل مپ را در پایین می‌بینید:

لوکیشن فرودگاه مهرآباد روی گوگل مپ

هزینه‌ پارکینگ فرودگاه امام خمینی

در صورتی که به قصد عزیمت به خارج از کشور دارید و باید به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بروید نرخ‌ها تفاوت دارد؛ هم نرخ پارکینگ و هم نرخ تاکسی‌های اینترنتی. فرودگاه امام خمینی چند پارکینگ دارد. هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی اینطور است که پارکینگ طبقاتی (شماره ١) ۱۰ هزار تومان ورودی دارد و ۵ هزار تومان تا شش ساعت و ۱۰ هزار تومان از ساعت هفتم به بعد است. در پارکینگ شماره ۱ نمی‌توانید به صورت شبانه‌روزی پارک کنید.

هزینه پارکینگ فرودگاهپارکینگ شماره ٣ و ۴ و ترمینال گالری سلام ۷ هزار تومان ورودی دارند، هزینه یک ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان، هزینه بیش از یک ساعت (به ازای هر ساعت) ۷۰۰۰ تومان و هزینه پارک شبانه‌روزی ۴۰ هزار تومان برای هر شب است.

همچنین ورودی پارکینگ شماره ٢ و ۵ معادل ۵ هزار تومان است، هزینه هر ساعت پارک ۱۵۰۰ تومان می‌شود و برای پارک شبانه‌روزی باید شبی ۲۰ هزار تومان بپردازید.

پارکینگ فرودگاه قیمت ورودی هزینه هر ساعت هزینه شبانه‌روزی
پارکینگ طبقاتی شماره ١ (دارای سقف) ۱۰ هزار تومان ۵ هزار تومان تا شش ساعت
۱۰ هزار تومان از ساعت هفتم
پارکینگ شبانه‌روزی ندارد
پارکینگ شماره ٣ و ۴ (روباز)
و ترمینال گالری سلام
۷ هزار تومان ۲۲۰۰ تومان ۴۰ هزار تومان
پارکینگ شماره ۲ و ۵ (روباز) ۵ هزار تومان ۱۵۰۰ تومان ۲۰ هزار تومان

آدرس فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی در جنوب تهران قرار گرفته است و آدرس دقیق آن تهران، بزرگراه خلیج فارس، کیلومتر ۳۰، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) است. مسیرهای دسترسی به فرودگاه امام خمینی بسته به اینکه مبدا شما کجا باشد متفاوت است. اپلیکیشن‌های رهیابی مثل ویز یا گوگل مپ مناسب‌ترین گزینه برای پیدا کردن سریع‌ترین راه برای مقصد هستند. ادرس فرودگاه امام خمینی روی گوگل مپ را در زیر می‌بینید.

لوکیشن فرودگاه امام خمینی روی گوگل مپ

رزرو اینترنتی پارکینگ برای هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان رزرو اینترنتی پارکینگ در نقاط مختلف تهران را فراهم کرده‌اند اما فعلا سامانه‌ای برای رزرو اینترنتی پارکینگ در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد راه‌اندازی نشده است. هزینه پارکینگ فرودگاه امام را در این مقاله به جزئیات برایتان گفتیم اما شما می‌توایند یا شماره تلفن پارکینگ فرودگاه امام خمینی یه شماره ۵١٠٠٧١٩٩ ٠٢١ تماس بگیرید و اطلاعات جزئی‌تر را دریافت کنید.

Tags: , , , , ,

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست