هتل کاو روتانا ریزورت دبی

هتل کاو روتانا ریزورت دبی

معرفی هتل کاو روتانا ریزورت، ۵ ستاره ALL در راس الخیمه دبی

هتل کاو روتانا ریزورت دبی

هتل کاو روتانا ریزورت دبی (The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah) یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تفریحی است که در منطقه راس الخیمه واقع شده است. این هتل با طراحی زیبا و معماری منحصربه‌فرد عربی خود فضای ایده‌آلی برای یک اقامت راحت در سواحل شهر دبی دارد، در طراحی این هتل از معماری خانه‌های مردم بومی امارات الهام گرفته شده تا مسافران فرهنگ مردم این منطقه را از نزدیک لمس کنند. کاو روتانا دارای امکانات و تجهیزات متنوعی از جمله اتاق‌ها و ویلای لوکس، استخرهای روباز، رستوران‌هایی با غذاهای متنوع، اسپا و مرکز آب‌درمانی است تا میهمانان اوقات خوشی را در این مجموعه لوکس سپری کنند. این هتل پنج‌ستاره در منطقه خور در نزدیکی راس الخیمه واقع شده و دسترسی از آن به مرکز شهر سریع و راحت است.

ساحل اختصاصی این هتل حدود ۶۰۰ متر وسعت دارد و تمامی امکانات لازم برای تفریح خانواده‌ها در این ساحل مهیا شده است. اگر شما هم برای گذراندن تعطیلات قصد سفر به شهر دبی در کشور امارات را دارید، قبل از رزرو تور و یا انتخاب هتل حتماً این مقاله از مجله گردشگری سفر724 را تا انتها مطالعه کنید تا جزئیات بیشتری در مورد هتل کاو روتانا ریزورت در اختیار شما بگذاریم.

معرفی هتل کاو روتانا ریزورت دبی (The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah)

اگر برای کشف جاذبه‌های تفریح و یا انجام امور تجاری عازم شهر دبی شده‌اید، هتل پنج‌ستاره کاو روتانا ریزورت دبی در منطقه خور یک مکان ایده‌آل برای اقامت شما محسوب می‌شود. این هتل در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده و پرسنل مجرب آن با مهمان‌نوازی معروف مردم بادیه‌نشین امارات از مسافران با بهترین امکانات و خدمات پذیرایی می‌کنند، در بخش‌های مختلف هتل کاو روتانا ریزورت می‌توانید آثار و نشانه‌های فرهنگ مردم محلی را به‌وضوح مشاهده کنید. این هتل لوکس در منطقه راس الخیمه قرار گرفته و دسترسی راحت مسافران به مرکز شهر از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل پنج‌ستاره محسوب می‌شود.

در هتل کاو روتانا امکانات متنوعی هم برای هر سن و سلیقه‌ای در دسترس است، امکانات منحصربه‌فرد و فضای دنج این مجموعه برای اقامت در سفرهای خانوادگی بسیار مناسب بوده و میهمانان هتل می‌توانند تعطیلات دلچسبی را در هتل کاو روتانا ریزورت دبی داشته باشند. این هتل مجهز به چند استخر روباز، پارکینگ، مرکز ماساژ و اسپا، اینترنت وای‌فای رایگان، روم سرویس، رستوران، لاندری، زمین گلف، امکانات ماهیگیری و فضای بازی کودکان است. چشم انداز اغلب واحدهای اقامتی هتل مشرف به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بوده و مسافران می‌توانند روز خود را با تماشای این منظره آغاز کنند.

معرفی اتاق‌های هتل کاو روتانا ریزورت دبی

تمام اتاق‌های هتل کاو روتانا با طراحی کلاسیک و متناسب بافرهنگ و سنت‌های عربی تزیین شده‌اند، هر اتاق دارای تلویزیون صفحه‌ تخت و یک نشیمن اختصاصی مبله است. اتاق‌های این هتل فضا دلباز و بزرگ است تا میهمانان راحتی خانه را در مدت اقامت در این هتل پنج‌ستاره داشته باشند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس اختصاصی هستند و چشم انداز ویلاهای لوکس این هتل مشرف به منظره باغ یا دریاچه اختصاصی این اقامتگاه است، همچنین برخی از ویلاهای هتل استخر اختصاصی هم دارند.

فضای دنج و مجهز اتاق‌ها مطابق با نیازهای بانوان و آقایان طراحی شده است تا اقامتی منحصربه‌فرد و آرامش‌بخش را در این مجموعه سپری کنند. نظافت اتاق‌ها در این هتل به‌صورت روزانه انجام می‌شود و لوازم موردنیاز برای تهیه چای و قهوه در تمامی اتاق‌ها این هتل در دسترس مسافران قرار دارد. همچنین مسافران برای رسیدگی به امور آنلاین خود در مدت استراحت در اتاق‌های این هتل می‌توانند از اینترنت پرسرعت بی‌سیم که در اتاق‌ها مهیا شده بدون محدودیت استفاده کنند.

انواع اتاق‌های هتل کاو روتانا ریزورت دبی

هتل The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah در حال حاضر دو سبک مختلف اتاق و ویلا برای پذیرایی از میهمانان خود با ظرفیت و خدمات متنوع دارد. چشم انداز اغلب اتاق‌ها مشرف به منظره دریاچه اختصاصی هتل و یا محوطه باغ است. همه اتاق‌های این هتل پنج‌ستاره مجهز به پنجره دوجداره و عایق صوتی است تا مسافران خواب آرام و عمیقی را در فضای دنج اتاق در زمان استراحت تجربه کنند و صدای اتاق‌های مجاور موجب آزار آنها نشود. صندوق امانات هم در اتاق‌های این هتل برای استفاده مسافران تعبیه شده تا بتوانند وسایل ارزشمند خود را در هنگام خروج از اتاق در این صندوق‌ها قرار دهند.

اینترنت پرسرعت بی‌سیم با حجم نامحدود و تلویزیون هوشمند متصل به آنتن مرکزی هم در تمامی واحدهای اقامتی هتل کاو روتانا ریزورت مهیا شده تا مسافران در زمان استراحت در اتاق با این امکانات سرگرم شوند. کمد لباس، تهویه‌مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سشوار و صندوق امانات هم جز امکاناتی است که در تمامی واحدهای این هتل در دسترس مسافران قرار دارد. اغلب اتاق‌های هتل کاو روتانا ریزورت مجهز به بالکن هستند و در فضای اختصاصی بالکن این واحدها میز و صندلی برای استفاده مسافران مهیا کرده‌اند.

اتاق مهمان

این واحدها متراژی در حدود ۳۰ متر مربع دارد و مسافران به‌صورت دبل و یا توئین می‌توانند این اتاق‌ها را رزرو کنند. برای استراحت مهمانان در این اتاق های یک تخت دبل کینگ و یا دو تخت تک نفره قرار داده‌اند. این واحدها ظرفیت پذیرایی از حداکثر دو میهمان بزرگسال را دارد و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافی در این اتاق‌ها امکان پذیر نیست.

اتاق لاگون

اتاق‌های لاگون یا مرداب با چشم انداز باغ یا استخر قابل رزرو است، این واحد برای اقامت حداکثر دو میهمان بزرگسال طراحی شده و حدود ۳۰ مترمربع مساحت دارد. برای استراحت مسافران در این اتاق‌ها یک تخت دبل یا دو تخت تک‌نفره به همراه لوازم خواب مهیا کرده‌اند. اضافه‌کردن سرویس برای نفر اضافی در این واحدها امکان‌پذیر نیست.

هتل کاو روتانا ریزورت دبی

اتاق با چشم انداز دریا

اگر دوست دارید هر صبح با کنارزدن پرده‌ها منظره دریا را تماشا کنید، باید اتاق‌های دونفره با چشم انداز دریا در هتل کاو روتانا را رزرو کنید. این اتاق‌ها حدود ۳۰ مترمربع مساحت دارد و چشم انداز این واحدها مشرف به دریا است. برای استراحت مسافران در این اتاق‌ها یک تخت دبل کینگ یا دو تخت تک‌نفره به همراه لوازم خواب مهیا کرده‌اند تا مسافران خواب دلچسبی را در مدت اقامت تجربه کنند.

 ویلا یک‌خوابه با چشم انداز دریا

این ویلاهای ۱۱۹ متری به صورت دوبلکس طراحی شده و اتاق خواب این واحد با چشم انداز دریا در طبقه بالا قرار دارد. تمامی ویلاها کاملا از فضای عمومی هتل مجزا است و فضایی کاملا خصوصی برای استفاده مسافران دارد. این ویلاها ظرفیت پذیرایی از حداکثر ۲ میهمان بزرگسال را داشته و اضافه کردن سرویس برای مهمان اضافی در این واحدها امکان پذیر نیست.

ویلا دوخوابه با چشم اندازه دریا

ویلاهای دوخوابه این هتل مجلل در شهر دبی حدود ۱۷۰ متر مربع مساحت داشته و ظرفیت پذیرایی از حداکثر چهار میهمان بزرگسال را دارد. ویلاهای دو خوابه یک فضای نشیمن عمومی، بالکن و دو اتاق خواب دارد که در هر یک از این اتاق‌ها یک تخت دبل کینگ برای استفاده مهمان قرار داده‌اند.

ویلا یک‌خوابه با استخر اختصاصی

این ویلاهای لوکس به یک استخر اختصاصی مجهز است و مساحتی در حدود ۱۲۰ مربع دارد. در این ویلاها که به صورت یک خوابه طراحی شده است، یک تخت دبل کینگ برای استراحت مهمانان مهیا کرده‌اند و اضافه کردن سرویس در این واحدها مقدور نیست. همچنین میهمانان این واحد برای دورهمی با همسفران خود می‌توانند از فضای نشیمن این ویلا استفاده کنند.

هتل The Cove Rotana Resort - Ras Al Khaimah

امکانات عمومی هتل کاو روتانا ریزورت دبی

پذیرش مسافران در هتل کاو روتانا ریزورت دبی به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه انجام می‌شود، پرسنل حرفه‌ای و کاربلد این هتل به زبان‌های عربی، آذربایجانی، بنگالی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، کره‌ای، روسی، فیلیپینی، ترکی، اردو و آلمانی تسلط دارند تا با میهمانان خارجی بدون هیچ مشکلی صحبت کنند و به درخواست‌های آن‌ها دراسرع‌وقت پاسخ دهند. محوطه این هتل برای پیاده‌روی صبحگاهی و عصرگاهی بسیار ایده‌آل است و مسافران می‌توانند در بخش‌های مختلف این مجموعه عکس‌های یادگاری جذاب بگیرند، در محوطه این هتل پنج‌ستاره برای استراحت مسافران در زمان پیاده‌روی نیمکت‌هایی هم تعبیه کرده‌اند.

تمامی بخش‌های هتل The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah برای تردد راحت مسافرهای معلول و ناتوان مناسب‌سازی شده تا آن‌ها بتوانند بدون محدودیت از امکانات هتل استفاده نمایند. اینترنت پر سرعت بی‌سیم به‌صورت رایگان و با حجم نامحدود در همه بخش‌های هتل دسترس مسافران قرار دارد، در این هتل امکانات تجاری متنوعی از قبیل فکس، پرینتر و اتاق جلسات هم برای استفاده مسافران مهیا شده است. استعمال دخانیات در فضای عمومی این هتل پنج‌ستاره ممنوع است و مسافران فقط اجازه سیگارکشیدن در فضاهای تعیین شده مخصوص را دارند.

هتل کاو روتانا ریزورت دبی

رستوران‌ هتل کاو روتانا ریزورت دبی

در حال حاضر در محوطه هتل پنج‌ستاره کاو روتانا ریزورت دبی فقط یک رستوران بزرگ و مجهز برای پذیرایی از میهمانان وجود دارد، این رستوران در دو بخش فضای باز و سرپوشیده از مسافران هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرایی می‌کند. غذاهای موجود در منو این رستوران توسط بهترین سرآشپزها و با مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شود تا مسافران از طعم لذیذ و دلچسب غذاها نهایت لذت را ببرند. فضای این رستوران کاملاً خانوادگی و با الهام از معماری سنتی عربی است، مواد اولیه موردنیاز برای تهیه انواع غذاها در این رستوران به‌صورت روزانه و ارگانیک تهیه می‌شود.

برای مسافرانی که فقط غذای حلال یا گیاهی نوش جان می‌کنند هم در این رستوران منو ویژه‌ای از غذاهای مختلف تدارک دیده‌اند. وعده صبحانه در رستوران این هتل پنج‌ستاره همه‌روزه به‌صورت بوفه باز با انواع غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی‌های متنوع برای مسافران هتل سرو می‌شود. شهرت غذاهای مدیترانه‌ای و آسیا شرقی این رستوران زبانزد خاص و عام است و میهمانان بسیاری از مناطق مختلف شهر دبی صرفاً برای خوردن این غذاها به هتل کاو روتانا سر می‌زنند.

هتل The Cove Rotana Resort - Ras Al Khaimah

امکانات رفاهی و ورزشی هتل کاو روتانا ریزورت دبی

اگر باهدف کشف جاذبه‌های گردشگری و گذراندن یک تعطیلات دلچسب عازم شهر دبی شده‌اید، حتماً یک روز از سفر خود را به کشف مناطق دیدنی این شهر اختصاص دهید و با تورهای یک‌روزه و یا نیمروزی هتل کاو روتانا ریزورت همراه شوید، هزینه این تورها برای یک روزگردش در شهر دبی کاملاً مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. میهمانانی هم که به‌دنبال ورزش و تفریح در طول مدت اقامت خود در شهر دبی هستند، می‌توانند در کلاس‌های متنوع ورزشی همچون ایروبیک که در هتل برگزار می‌شود به‌صورت روزانه شرکت کنند و یا از امکانات سالن بدنسازی هتل برای حفظ تناسب‌اندام خود استفاده نمایند.

تنوع امکانات رفاهی و ورزشی هتل کاو روتانا ریزورت دبی زیاد است و یک بخش ویژه هم در این هتل با عنوان کلوب کودکان برای بازی و سرگرمی مهمانان خردسال هتل طراحی شده تا والدین با خیال آسوده بتوانند فرزندان خود را چند ساعتی به این کلوب بسپارند. لذت ماهیگیری و بازی گلف هم از دیگر امکانات تفریحی این هتل پنج‌ستاره است که تمامی تجهیزات آن را برای استفاده مسافران تعبیه کرده‌اند.

امکانات آبی هتل کاو روتانا ریزورت دبی

هتل The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah دو استخر روباز برای استفاده همه مهمانان دارد، استخرهای این مجموعه با چشم‌اندازی زیبا و رؤیایی در محوطه اصلی هتل قرار گرفته‌اند. در کنار استخر روباز هتل یک سرسره آبی و چند وسیله جذاب برای تفریح کودکان و بزرگسالان هم تعبیه شده تا مسافران با هر سن و سلیقه‌ای بتوانند روزهای گرم و شرجی دبی را در کنار این استخرها با شنا و آب‌بازی با خاطره‌ای خوش سپری کنند.

میهمانان هتل پس از گردش در شهر دبی می‌توانند برای رفع گرفتگی‌های عضلانی و خستگی سفر به مرکز سلامتی و اسپا این هتل سر بزنند و از خدمات متنوع این مرکز و انواع ماساژهای ترکی و تایلندی برای تجدید انرژی استفاده نمایند. ساحل اختصاصی هتل کاو روتانا ریزورت دبی هم یکی از بخش‌های جذاب این هتل پنج‌ستاره محسوب می‌شود که دارای انواع امکانات ساحلی همچون چتر، صندلی‌های مخصوص برای آفتاب‌گرفتن و آلاچیق‌های اختصاصی است.

هتل The Cove Rotana Resort - Ras Al Khaimah

موقعیت مکانی هتل کاو روتانا ریزورت دبی

موقعیت مکانی هتل کاو روتانا ریزورت شهر دبی به نحوی طراحی شده است که مسافران پس از تفریح و استفاده امکانات رفاهی هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند خود را برای خرید و بازدید از امکانات تفریحی دبی به مرکز این شهر برسانند. دسترسی راحت به ساحل خلیج‌فارس هم از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل پنج‌ستاره محسوب می‌شود. این هتل با فرودگاه بین‌المللی شهر دبی فقط ۴۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد و میهمانان مسیر ۵۸ کیلومتری تا فرودگاه را می‌توانند با شاتل اختصاصی این هتل طی کنند. همچنین ساحل معروف فلامینگو هم حدود ۳.۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

جمع‌بندی

هتل پنج‌ستاره کاو روتانا ریزورت در منطقه راس الخیمه واقع شده است و فضای بسیار لوکس و مجللی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی در این شهر ساحلی دارد. در هتل کاو روتانا ریزورت برای پیر و جوان امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی فراهم کرده‌اند، این هتل شیک و مجلل در مجموعه خود یک پارک آبی کوچک، ساحل اختصاصی و استخرهای روباز هم برای استفاده مسافران در روزهای گرم و شرجی دبی دارد.

ساختمان این هتل مجلل به سبک سنتی و بر اساس اصول معماری عربی طراحی شده تا مسافران در مدت اقامت بافرهنگ مردم محلی از نزدیک آشنا شوند.

سؤالات متداول

۱. آیا هتل The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah استخر دارد؟

بله این هتل پنج‌ستاره مجهز به دو استخر روباز برای استفاده میهمانان هتل است.

۲. هتل کاو روتانا ریزورت دبی با فرودگاه بین‌المللی این شهر چقدر فاصله دارد؟

نزدیک‌ترین فرودگاه در فاصله ۵۸ کیلومتری از این هتل قرار دارد و مسافران با ۴۵ دقیقه رانندگی می‌توانند خود را به این هتل برسانند.

۳. آیا هتل The Cove Rotana Resort – Ras Al Khaimah برای توقف خودروهای مسافران دارد؟

بله مسافران هتل کاو روتانا ریزورت شهر دبی برای توقف خودروهای خود می‌توانند از پارکینگ این مجموعه در مدت اقامت به‌صورت رایگان استفاده کنند.

۴. آیا هتل کاو روتانا ریزورت دبی ساحل اختصاصی دارد؟

بله میهمانان این هتل پنج‌ستاره در مدت اقامت می‌توانند از تمامی امکانات ساحل اختصاصی این مجموعه به‌صورت رایگان استفاده کنند.

۵. آیا امکانات هتل پنج‌ستاره کاو روتانا ریزورت برای اقامت خانواده‌ها مناسب است؟

بله این هتل تمامی امکانات لازم برای کودکان و بزرگسالان را دارد تا خانواده‌ها اقامت دلچسبی را در این مجموعه داشته باشند.

۶. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی از سایت تراولینگ24 امکان‌پذیر است؟

بله شما می‌توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد دبی را به‌صورت ۲۴ ساعته و آنلاین از سایت تراولینگ24 خریداری کنید.


جهت دیدن مقاله های بیشتر گردشگری اینجا را کلیک کنید

Tags: , , , , , , ,

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست